Wednesday, December 31, 2008

阿笨的故事 ( The Untold Story )

1st Verse:

从前从前有个人
他的名字叫阿笨
整天没事办
只有妈妈的陪伴

还没长大变成人
他就爱上一个人
一天到晚都在心里一直想

1st Chorus:

要不要去追还是别想那么多
不如就开口说出勇敢地对他说
我爱你只是你心里没有我
但我还会坚持下去深爱你
知道天长地久永不变

2nd Verse:

阿笨身边有个伴
他的名字叫阿焕
他样貌帅帅可惜没人会欣赏

当阿笨心里低沉
他就找上他的门
约他去奔奔
为了解心理的闷

2nd Chorus:

到底要怎样放下心里的忧愁
我不想这样下去什么都办不好
要放弃还是继续一直爱她
希望这个烦恼能快快结束
好让我能好好
睡觉



阿笨的故事(full) - C.K.Lee

I would like to apologize for the poor quality of the song. Apparently I did not have any sound recording software to record that song a few years back. Maximum 1 minute recording is allowed only. So I recorded and then fuse them together, so it's not very good.

No comments:

Post a Comment

Search

Custom Search